Therese Jabr ved bilen, Den Loyale Køreskole på Amager

Om Den Loyale Køreskole

Personlig, tryg og seriøs køreskole på Amager Strandvej

Den Loyale Køreskole er en nyåbnet køreskole på Amager Strandvej. Her er vi netop rykket ind i flotte, lyse og nyrenoverede lokaler med masser af lys og god stemning.

Hos os lægger vi vægt på, at du får en god, sikker og tryg oplevelse ved at tage kørekort. Vi slår os på, at du skal lære at køre bil på en sikker måde, så du føler dig klar til trafikken – både til køreprøven og bagefter, når du har fået dit kørekort.

Hos os er det ikke vigtigt at være de hurtigste eller de billigste. Vi vil i stedet være de bedste og lægger vægt på at have en høj beståelsesprocent. Vi vil være en køreskole, som du får en god oplevelse ud af og har lyst til at anbefale til andre.

Therese Jabr, Den Loyale Køreskole, Amager Strandvej, København

Therese Jabr, erfaren kørerlærer

Jeg hedder Therese Jabr og ejer køreskolen på Amager Strandvej.

Jeg har over 10 års erfaring som kørelærer, og for mig er det vigtigt at give dig en tryg og god oplevelse. Derfor tager jeg den nødvendige tid til hver enkelt elev, og det er vigtigt, at du føler dig tryg, når du tager kørekort hos mig.

Jeg elsker at lære nye menneske at kende og nyder dialogen med eleven. Jeg har tidligere også arbejdet som tolk, og herfra har jeg stor erfaring med at lytte til mennesker og oversætte, hvad vi egentlig mener og tænker – for kommunikation går langt ud over bare ord.

For mig er forholdet til dig som elev det allervigtigste. Jeg vil gerne lære dig at køre bil uden stress og med overblik i trafikken. Hos Den Loyale Køreskole handler det derfor om, at jeg er loyal overfor, hvem du er.

Jeg glæder mig til at køre med dig!