Teoriundervisning - Køreskole på Amager

Teori- og holdundervisning

Når du tager kørekort hos Den Loyale Køreskole finder teoriundervisningen sted i vores lyse, hyggelige lokaler på Amager Strandvej. Her starter undervisning hver gang kl. 17.

Teoriundervisningen foregår altid på små hold, hvor der er god tid og plads til, at du kan spørge ind til de ting, du måske ikke lige forstår. Undervisningen bliver altid gennemført med en dygtig og erfaren kørelærer, der tager sig tid til at svare på spørgsmål og hjælpe alle til at forstå færdselsloven og alle aspekter af det at køre bil.

Vi tilbyder hold på dansk, engelsk og arabisk.

Udover klasseundervisningen får du også mulighed for at øve dig i teori ved hjælp af online-læremateriale.

Holdstart

Hos Den Loyale Køreskole på Amager Strandvej holder vi løbende holdstart. Kontakt os og hør, hvornår du kan starte.

Kontakt os allerede i dag

Er du interesseret i at tage kørekort hos Den Loyale Køreskole på Amager. Ring eller kig forbi allerede i dag. Vi har åbent mandag til fredag 14.00 – 17.00

DEN LOYALE KØRESKOLE

Amager Strandvej 58B