Tilmeld dig

Er du interesseret i at tage dit kørekort – eller bare nogle ekstra køretimer – hos Den Loyale Køreskole på Amager Strandvej, så kig gerne forbi i vores åbningstid. Så kan vi tage en snak om, hvad dine behov helt konkret er.

Vi starter nye teorihold flere gange om måneden, men jeg foretrækker, at du kigger forbi og tager en snak, inden vi går i gang. Jeg vil gerne vide lidt om dig, inden vi kaster os ud i undervisningen. Jeg udvælger nemlig eleverne til de rette hold for at sikre den gode stemning på holdet. Det bidrager til et fantastisk forløb, hvor vi har det sjovt, mens I lærer.

Vi har åbent mandag til fredag 14.00 – 17.00. Vi glæder os til at tage en uforpligtende snak.

Holdstart

Hos Den Loyale Køreskole på Amager Strandvej holder vi løbende holdstart. Kontakt os og hør, hvornår du kan starte.

Therese byder elev velkommen hos Den Loyale Køreskole på Amager

Kontakt os allerede i dag

Er du interesseret i at tage kørekort hos Den Loyale Køreskole på Amager. Ring eller kig forbi allerede i dag. Vi har åbent mandag til fredag 14.00 – 17.00

DEN LOYALE KØRESKOLE